Panduan Daftar Akaun Murid

Mengapa perlu tekan anak anda dengan cara pembelajaran yang bosan dan membebankan untuk capai impian anda lihat mereka cemerlang dalam akademik? Berikan mereka peluang belajar dengan cara generasi Y melalui pembelajaran interaktif, mudah dan menarik. Segalanya capaian di hujung jari. Bukan selak buku atau guna pensil lagi.


iLearnace tawarkan apa generasi Y perlukan pada masa kini. Serba lengkap dan praktikal. Anda sebagai ibu bapa kena lihat manfaat iLearnace sebagai medium pembelajaran anak-anak masa kini. apatah lagi iLearnace dibangunkan oleh jenama pendidikan yang terkenal sejak 31 tahun yang lalu.


Oleh itu, iLearnace bukan dibangunkan seperti pelbagai produk m-learning di luar sana. Ia sangat berbeza. Ia dibina atas pengalaman dan kekuatan jenama Sasbadi yang juga panel kandungan silibus Kementerian Pendidikan Malaysia. Tidak perlu diragui kualiti kandungannya. Sangat RUGI bagi ibu bapa yang tidak mendapatkannya demi membantu kecemerlangan akademik anak-anak mereka.

Daftar akaun pelajar sekarang untuk guna PERCUMA selama 7 hari. Dapatkan kod agen atau individu yang perkenalkan iLearnace kepada anda. Jika tiada, guna kod agen MY70325713. PUAS HATI?! Dapatkan langganan 365 hari (1 Tahun) sekarang juga.

Panduan Daftar Akaun Murid